04 July 2013

New purchases from Oriflame


Eile sain enda Oriflame'st tellitud asjad kätte ja jäin kõigega esmapilgul väga rahule. 
Tellitud sai nude ja hallides toonides pallett, mida ma juba eile katsetasin ühe kliendi peal ja see oli absoluutselt ideaalne, sest sealsed värvid jäid isegi ilma primerita ülimalt tugevalt ja hästi peale. 
Teisena kaks huulepulka toonides warm peach ja coral wave. Nendest kirjutan pikemalt oma pealtselt tulevas huulepulgapostituses. 
Lisaks huulepliiats toonis hot coral. Pealtnäha väga mõnusa kreemia tekstuuriga mõnus toon.
Kehahooldusvahenditest tellisin endale vaarika-piparmündi kehasprei, mis on lihtsalt suurepäran- sellelõhn on mõnusalt värske , kuid samas magus ; see jahutab mu naha hetkega, kui on palavustunne ja mis kõigetähtsam, see jätab mu kehale väga pikaks ajaks väga mõnusa lõhna( mis ei kulu maha ka terve päevaga). Kuna töötan lasteaias ja seal olles desinfitseerin pidevalt oma käsi, siis mõtlesin, et proovin ühte oriflame mõnusat teepuuõli ja mandariini käte desinfitseerijat. Tulemus oli väga mõnus, värske ja samalajal jättis mu kätele ka mõnusa lõhna. Last but not least on multivitamiinidega arbuusi niisutav kilemask, mida ma pole küll veel proovinud, aga arvan, et see on ideaalne peale pikka päeva rannas lebotamist , eriti kui on vaja hiljem veel kusagile välja suunduda. Kui olen seda proovinud jagan teiega kindlasti ka oma arvamust sellest .

Seniks päikest teile igasse päeva. Hoidke ennast, enda tervist ja lähedasi!!

No comments:

Post a Comment