02 August 2013

My everyday rituals.

Heihei, mõtlesin, et lisan mõned pildid toodetest mida kasutan igapäevaseks näohooldamiseks ja jumestamiseks. 
Lisaks ka paar pilti sellest milline näeb välja mu igapäevane meik. 
Kuna mul on väga väga halb nahk, siis igapäevane näo puhastamine ja selle eest hoolitsemine on minujaoks eriliselt tähtis. 
Põhilised tooted mida kasutan

Mu hommikune näopuhastus koosneb näopesust Garnier PureActive 3in1 näopuhastusvahendiga. Alguses sooja veega ja lõpetuseks jääkülma veega , et nahka ja ka iseennast üles äratada. Järgmiseks eemdaldan igasuguse viimsegi mustuse ja toniseerin oma nahka Puhta Looduse saialille näoveega. Sellele järgneb näokreem. Hetkel on selleks minu riiulil asetsev uustoode Oriflame BioClinic täiskasvanud punnilise naha kreem. Varasemalt kasutasin alati Puhta Looduse 24/7 niisutavat ja rahustavat kummelikreemi
Õhtuti eemdaldan ma oma meigi kõigepealt silmadelt. Selleks kasutan ma isetehtud silmameigi eemaldajat, mis koosneb 50 % veest ja 50% oliiviõlist. Tegin selle Lumene meigieemaldusvahendi anumasse. Peale seda eemaldan näolt esialselt meigi Byphasse märgade meigieemaldus rätikutega (tundlikule nahale) . Peale seda pesen nägu jällegi Garnier PureActive 3in1 näopesuvahendiga ja toiseerin nägu Puhta Looduse toonikuga . Kuna BioClinicu näokreemon nii päeva kui öö oma, kasutan hetkel seda nii hommikuti kui õhtuti. Enne seda toodet kasutasin õhtuti Puhta Looduse saialille rahustavat öökreemi. 

Nüüd siis natukene minu igapäeva meigist. Kuna nädala sees pean igal hommikul ärkama 6.30 , et olla tööl 7.30 siis ei jaksa ega jõua ma end väga palju meikida. Samuti on minu vähese meigi põhjuseks fakt, et töötan lasteaias ja see poleks sobilik.

Nendel kahel pildil on mul täpselt samasugune meik, ainult selle vahega, et alumisel pildil on rohkempuhanud, rohkem päevitunud ja huultel on huulepalsam. Vaadake kui palju päike ja piisav uni nahale juurde annab . 
Niisiis tooted mida kasutan on siin :
Nägu : 
Loreal Nude CC kreempunetavale nahale 
Make up Store peitekreem
Everyday minerals finishing dust mineraalpuuder
MiYO põsepuna Sorbet 

Silmad ja kulmud :
Manhattan nude palletti kõige tumedamat tooni kasutan kulmudel 
Loreal Volume Million Lashes Waterproof


Huuled:
Siaja tavaline vaseliin 
Make Up Store Sand storm huulepliiats 



Nagu näete igapäevaselt ei tee ma endaga eriti midagi ja ma heameelega ei teeks sedagi kui mul oleks parem näonahk ja ei peaks selle punetust pidevalt peitma .

Millised on teie igapäevased jumestus/näohooldusalased rituaalid?


Päikest!

1 comment:

  1. Minul algab hommik sellega, et pesen näo nö krudisevalt puhtaks Clinique Facial Soap seebiga, seejärel puhastan Clinique Clarifying Lotion´iga näo. Peale läheb Avoni spf 25 näokreem. Õhtune rituaal on 3-etapiline: Clinique Anti Blemish Solutions - pesen näopesuvahendiga, puhastan toonikuga ja peale rahustav sos-kreem :)

    Jumestuse koha pealt, igapäevane meik on siis kas Maxfaktory CC-kreem või Bourjois Healty Mix jumestuskreem, ripsmetušš, põsepuna ja lemmik on Maybelline Color Whisper roosa huulepulk:)

    Puhas Looduse tooteid kasutasin isegi, aga siis lugesin sealt välja, et seal paar halba koostisainet ja üldiselt tglt see nahale ei sobinud ka väga hästi.

    ReplyDelete