17 November 2014

Favourite blogs II

Täna räägin ühest blogist ja blogijast , keda ma arvatavasti mitte kellelegi tutvustama ei pea.
Grete Link võitis mu südame juba esimesest hetkest, mis sattusin tema blogisid ja videosid vaatama. See võis olla umbes aasta või natukene rohkem tagasi, kui ma üleüldiselt enda jaoks blogi maastiku avastasin.
Miks mulle Grete ja Grete blogi nii palju meeldib?
Nagu ka eelmises blogi teemalises postitustes mainisin on minu jaoks esmatähtis siirus ja inimese ausus. Grete on seda kohe kindlasti! Samuti innustab mind tema ambitsioonikus ja tahtejõud. Austan tema siirust ja seda kuidas ta julgeb oma mõtteid ja arvamusi avaldada. Samuti meeldib mulle, et ta ei karda oma elu toredaid ja valusaid hetki teistega jagada, mitte et oma elu jagamine teistega esmatähtis oleks, kuid leian, et kui seda kord juba teha, siis kindlasti ausalt ja siiralt , ning kohe kindlasti mitte midagi ilustades.
Ma armastan ka jubedalt Grete videosid ja jumestajana vaatan Talle kindlasti alt üles. Mulle meeldivad tema jumestamistehnikad ja meigid, mida ta teeb. Olen temalt nii mõnegi hea nipi ja meigiidee saanud.
Suurepärane neiu suurepärase blogiga.

Kui juhtub siin mõni selline naiska veel olema, kes pole Grete Link blogi või youtube kasutajaga tutvunud, siis leiate need siit : http://www.gretelink.com/  ,   https://www.youtube.com/user/ggrrish

Enjoy!

Päikest,
G

2 comments:

  1. it is good opportunity. medicaid billing may be complicated, but the company is helping.
    Dubrovnik apartment

    ReplyDelete
  2. Hei:) Kas sa postitad kunagi küsimuste video ka? Ootan nii väga juba,haha :D

    ReplyDelete