09 April 2015

HAIRTALK - got an ombre again

Külastasin üleeile oma kallist sõbrannat, kes on ühtlasi ka mu juustega viimased 6 aastat imesid teinud( isegi, kui mulle alguses tundub, et ma pole rahul, siis lõpuks olen ikka rohkem kui rahul).
Läksin sooviga endale kevadeks/suveks uuesti ombre teha. 


Kuna olin just lasnud ühel teisel sõbrannal Tallinnast enda juukseid blondeerida heledamaks, siis oli peanahk ülimalt kahjustatud ja tasakaalust väljas. Sellest tulenevalt jäi mulle ka tume värv liiga peanahale ja kipitas täiega. Aga ma teadsin, et tulemus on seda väärt.
Alati kui ma oma kallis Reelika juures käin, siis ta soovitab ka nii häid asju ja paneb mulle pähe suurepäraseid SIMi tooteid ja ma tunnen alati lahkudes end kui printsess.


Kuigi ma tahtsin tulemuseks heledamaid otsasid olin lõpuks siiski rohkem kui rahul. Ma arvan. et kevadeks on selline soe look just ideaalne.
Järgmine kord on siiski plaanis teha otsad veel heledamaks, kuid seekord ma võtan jälle mütsi maha selle naise ees, kes on suutnud mu juukseid viimased 6 aastat hoida kaunitena ja samas kaasa läinud mu hullude mõtetega, ilma et oleks mu juukseid tuksi keeranud.
Thank you, love you!


PS! Reelika asub Tarus SELENE ILUSALONGIS, külastage Teda kindlasti!
Ja pildid endiselt imelise Canon S120'ga 

No comments:

Post a Comment