24 January 2014

REVIEW: JOIK sügavpuhastav näoõli


Sain ka selle imelise toote endale jõuludeks. Olen seda ka varem kasutanud , kuid jätsin teadmata põhjustel selle kasutamise pooleli. Nüüd teist korda seda kasutades olen sellest tootest lummatud.

I got this amazing product as a chistmasgift aswell. I have used it earlier , but I stopped using it for unknown reasons. Using it right now Iäm absolutely amazed and loving it. 


Juba enne selle näoõli jõuludeks saamist sain maaru, et varem kasutatavad näopuhastusgeelid ja igapäevased koorijad( mida ma armastasin väga kasutada teadmata põhjustel)  muutsid mu näo väga õrnaks ja hellaks. See näoõli on minu tundliku , kuid väga probleemse naha puhul ideaalne. Selle tootega oli kaasas ka pisike svamm, millega sooja vee abil seda õli nahalt õrnalt eemaldada saab. Mulle meeldib eriti, et see õli tõesti eemaldabki sügavuti mu näolt peaagu kõik meigi, sest kui ma hiljem oma naha toonikuga üle käin, siis jääb mu vatipadi suhteliselt puhtaks. Olen nüüdseks kasutanud seda näoõli igal õhtul jõuludest alates ja vahepeal ka hommikuti. Mu nahk armastab seda ja kindlasti ostan endale seda toodet ka edaspidi. 

Before getting this product as a present from my BFF I decided I have to try something else in my daily facial washing routine, because I was using lots of daily scrubs witch did nothing but bad to my very sensitive skin. This facial oil is pefect for my sensitive yet really blemishy face. The oil had a sponge with it aswell , wich I use to remove the oil with warm water off from my face. I love that it removes almost all of the make-up , so after when I'm finishing my cleaning routine with a toner I see almost no amount of make-up on my cottin pads. 
I've been using this product every night since christmas and sometimes I even use it in the morning and I'll surely buy this product after running out of it. 

Kas Teie olete kunagi Joik sügavpuhastavat näoõli kasutanud? 
Have you ever used Joik deeply cleansing facial oil?

1 comment:

  1. Minul on ka väga tundlik ja probleemne nahk. Mäletan, et kasutasin ka kunagi seda sama JOIKi õli ja näonahk oli tõesti parem. Aitäh, et selle vana lemmiku jälle meelde tuletasid! :)

    ReplyDelete