19 February 2014

Ideas?!

Sain kommentaari ühelt neiult, et ta sooviks , et teeksin oma uue parfüümi ja sellega koos käiva kehapiima kohta arvustuse. Seega, siit ka minu küsimus, mida soovite Teie siin blogis rohkem näha. Kas sooviksite, et oleks veel mõni kindelpostituste sari mida teeksin iga kuu/nädal. Kas on Teil mõni ühekordne postituse soov või sooviksite samamoodi, et teeksin milleski kindlast arvustuse? 
Ühesõnaga, ootan Teie vastuseid ja ideesid kommentaaridesse ja facebooki postkasti :) 

8 comments:

  1. Mulle meeldivad su meigipostitused - annet sul on! Võibolla tahaks aga pikemalt kirjeldust (koos piltidega), kuidas see meik endale järkjärgult ise teha :)

    Marili
    keeruta.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mina fännan meigiteemalisi postitusi kõige rohkem. Arvustused meeldivad otseloomulikult ka, samamoodi OOTD postitused :). Väga armas oleks ka, kui jagaksid lugejatega oma igapäevategemisi/mõtteid/tundeid jne. Seda loomulikult nii palju/vähe, kui ise soovid. Mina jään ikka ja alati Sinu toredat blogi huviga jälgima :)!

    ReplyDelete
  3. Olen Maarjaga nõus. Mulle meeldivad ka meigiõpetused, kuid kõige lihtsam oleks nendest ilmselt video näol aru saada.. Oled videote tegemise peale ka mõelnud? :)

    ReplyDelete
  4. Meigiõpetused ja arvustused erinevatest toodetest, huvitavad on ka OOTD postitused :)

    ReplyDelete
  5. Ma arvan ka, et videod oleksid head, sest siis saavad inimesed ka teada, et kes Sa selline reaalselt oled. Pildid on üks asi, aga ikka meeldib ju inimestele näha ja kuulda inimest. Vb õnnestub meil mõni video teha järgmine nv. :D

    ReplyDelete
  6. Sisustuspostitusi ja DIY võiks olla rohkem, samuti meigipostitused meeldivad :)

    ReplyDelete
  7. Sooviksin näha, keda jumestajatest ja milliseid (välismaalt ja Eestist) ise jälgid - kelle blogid, fb lehed, kodulehed, youtube kanalid jne vaatad jumestusmaailmas.

    ReplyDelete