04 February 2014

REVIEW: Green Nature 100% Jojobaõli


Olen nüüdseks Jojobaõli juba paar kuud kasutanud ja mõtlesin, et on õige aeg oma kogemusi selle konkreetse jojobaõliga jagada. Valisin katsetuseks just Green Nature jojobaõli, kuna mu kaubamajas töötav sõbranna ütles,etjust seda ostetakse kõige enam. Kuna olin juba enne kasutama asumist nii palju positiivset külmpressitud jojobaõli kohta kuulnud siis ootasin väga juba kasutamist ja tulemusi. 

For now I've been using jojobaoil for a few months and I think it's time for me to share my experiances with it. I chose Green Nature jojobaoil because my friend who works in Kaubamaja told that it is the mostly bought jojobaoil and as I've had heard so much good about it aswellI decided why not to try . 


Esmamuljed jojobaõlist olid suurepärased. Juba peale esimest kasutuskorda oli mu nahk hommikul imepehme, kuid samas mitte rasune. Nahk ei tundunud enam nii põletikuline ja valulik ja üldse olin kõigega väga rahul . Esimese paarinädalaga aitas jojobaõli eemaldada mu näolt peaagu kõik punetuse ja aitas ka pärssida uute punnite teket. Tänaseks tunnen, et mu nahk on natukene immuunseks selle õli vastu muutunud. Mu nahk onküll tõesti märgatavalt paranenud,kuid punne tekib nüüd ikkagi päris palju. 

My first impressions about this oil were really good . It took almost allmy rednesses and worked really good on my skin. But lately I've been noticing that it doesn't work that good anymore, I still get breakouts and so. 


Üldkokkuvõttes olen selle tootega siiski päris rahul, sest tegelikult muutis ta mu põletikulist nahka ju märgatavalt. Pidevat kuumus ja põletikutunnet mu nahal enam pole . Olen kuulnud palju head ka külmpressitud argaaniaõli kohta, mida ma ka järgmisena proovida tahaksin. See peaks olema mõeldud just täpselt aknelisele nahale. 

I'm still really pleased with this oil because it stillmade such a big difference to the health of my skinand as youcansee down below my skin has gotten so much better. Nex I'll think I'm going to try out argan oil witch is supposed to be exactly for damaged acne skin . 

minu nahk paar kuud enne jojoba õli kasutamist ja minu nahk nüüd :) 

Kas olete jojobaõli kunagi kasutanud? Millised on Teie tulemused/ muljed jojobaõli kohta?
Have you ever used jojobaoil? What kind of experiances do you have with it ? 

6 comments:

  1. Kuidas oled rahul selle pudeliga?
    Mina näiteks täiesti jälestan selle pudeli pumpa, kuna sellega doseerimine oli päris raske. Õrnalt pumbale vajutades ei tulnud sealt kas midagi, või purskus ootamatult mulle ning mind ümbritsevatele orbjektidele peale. Tugema vajutuse korral kordus ootamatu purske versioon. Lisaks immitseb minu pumbast peale vajutamist veel seda õli välja, nii et kui seda otsa peale kasutamist hoolikalt ära ei puhasta on hiljem kapi peal suur õliloik.
    Jojoobiõli iseenesest on hea, aga green nature'i pakend tõmbas ikka suunurgad allapoole küll..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mhm, mul sama jama, aga pole minujaoks eriti häiriv faktor see :)

      Delete
    2. Mhm, mul sama jama, aga pole minujaoks eriti häiriv faktor see :)

      Delete
  2. Kavatsen ise ka kindlasti jojoba õli proovida. Kuigi õli kasutamine näol tundub kuidagi nii võõras, eriti kui on probleemne nahk. Kuigi see ei ole tõsi, siis mul on tunne, et see kohe täidab poorid ja on rasvane ja tekitab punne juurde:D

    Kindlasti soovitan uurida ka emuõli kohta: http://www.valgusravi.ee/1/toode/316

    ReplyDelete
  3. Your skin looks great!! Lovely blog!! For sure following! Check mine out if you get a chance! :)

    http://alwaysiz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ise ei ole jojobaõli küll kasutanud, aga tahaks ära proovida küll.

    http://sonjakutcher.blogspot.com/

    ReplyDelete