05 December 2013

Artdeco Mineral Fonatation vs Everyday Minerals Base Powder


Olen olnud nüüd juba mõnda aega mineraalkosmeetika suur austaja . Esimesena proovisingi Everyday Mineralsi oma,kuid valisin endale varem natukene vale tooni. Samuti proovisin vahepeal Artdeco Mineraalset jumestuspuudrit.Olen selle kohta teinud ka arvustuse,mida saate lugeda siit. Need kaks toodet on väga erinevad, seega on neid tegelikult päris raske võrrelda. Mõlemal toonil on üks nimetus, kuid sellest hoolimata on üks tumedam kui teine.

I've been great admirer of mineral cosmetics for awhile now . The first one I tried was Everyday Minerals powder , but I chose the wrong tone at the first time, so I was not fond of it . Also, in the meantime I tried Artdeco Mineral fondation. I have done a review about this product aswell , which you can read here. These two products are very different, so it's actually pretty hard to compare them. The tone name is the same in both of them, but Artdeco is actually much more darker than the Everyday Minerals one. 

Everyday Minerals IT Base Medium Beige Neutral on kollaka alatooniga ülimalt matistav ja täieliku katvusega mineraalne baaspuuder, mis sobib minu nahatooni ja naha vajadustega ideaalselt. Kuigi toode on matistav ja küllaltki tiheda koostisega, ei ole see nahka kuivatav ega jää ka nahal liialt puudrine. Nahk jääb peale toote kasutamist imepehme ja väga loomulik, kuid samas täiesti veatu.

Everyday Minerals IT Base Medium Beige Neutral has a yellowish undertone full coverage extreamly matt mineral powder that suits my skin tone and skin needs perfectly. Although the product is a combination of opacifier, and quite dense, it is not a skin-drying and will not remain on the skin too much powder. The skin remains supersoft and natural  after using  it .



Artdeco Mineral Loose Powder Foundation toonis 340 ( medium beige) on pigem tumedamatsorti kollaka alatooniga jumestuspuuder, mis on suhteliselt õhulise koostisega ja nahale kandes jääb see õrnalt läbikumav , kuid samas annab väga värske ilme ja mõnusa päevitunud välimuse. Kuna mul on selline näonahk,mis vajab tugevat peitmist , siis pidin selle puudri alla panema kindlasti mõnda BB või CC kreemi, et nahka ühtlustada, kuid suvisel ajal, kui nahk on puhanud ja ilus sobib see toode kui valatult . Ka see toode ei kuivata nahka, küll aga ummistab ta minu arust natukene poore( võib-olla on asi hoopis selles, et panin selle toote alla täiendavat kreemi) , kuid kindlasti võtan selle toote uuesti kasutusele, kui on suvi, või kui mu nahk on paranenud ja ei vaja täiendavat kreemi enda alla. 

Artdeco Mineral Loose Powder Foundation shade 340 (medium beige) is  a yellowish undertone darker foundation, which is not so thick but gives a very fresh  and a nice tanned look to my skin. Since I have a bad skin that needs a full coverage ,I  had  to put some  BB or CC cream under the skin to get perfect coverage, but during the summer, when the skin is relaxed and beautiful, the product will be perfect . Also, this product does not dry the skin, but it clogs the pores a bit  (maybe this is because of using the creames underneath the powder ), but I'll sure try to use this product in the summer, when my skin is less blemished and I can use the powder only. 


Lõpetuseks võin öelda, et need mõlemad tooted on ülimalt head ja mõnusad, kuid mina eelistan hetkel siiski Everyday Minerals'i puudrit, kuna see sobib hetkel mu nahatooniga paremini ja ka mu nahale näib see toode rohkem meeldivat. 

Finally, I can say that both of these products are extremely good and nice, but I preferthe Everyday Minerals'i powder at the moment  because it suits my skintone  and my skin seems to like it a bit more aswell. 

Kas Teil on kogemusi mineraalpuudritega? Kas ja millise firma mineraalpuudreid kasutate Teie?
DO you have any experiances with mineral cosmetics? Do you use any mineral powders, if so which ones ? 

6 comments:

  1. Kasutan hetkel bellapierre mineraalpuudrit, toon cinnamon. Ma olen niii rahul! Iseloomustaks samamoodi, nagu sina iseloomustasid EDM mineraalpuudrit. EDM puudrit ei ole kasutanud, kuid olen kasutanud bronzerit, mis oli väga hea ning tahaksin kindlasti proovida ka puudrit. samuti olen kasutanud EDM peitepuudrit, mis oli samuti väga hea, kuid kahjuks oli see pisut vales toonis. Enam ei taha mingil juhul mineraalseid tooteid välja vahetada. :)

    Muideks mulle meeldib pildi järgi Sinul hoopis Artdeco oma, et isutab ka kohe ostma, sest ma tavaliselt ei pea ma enne jumestuspuudrit midagi täiendavat eelnevalt näole kandma.
    Kas pildid on muidu samal aastaajal tehtud? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Artdeco pildid on kuu aega varem tehtud. Everyday Mineralsi peitepuuder on ainult multi tasking toonis hea, ülejäänud mulle väga ei meeldi. Mul õnnestub nüüd õnneks varsti vist Bellapierre puudrit ka proovida, teen kindlasti ka selle kohta siia arvutuse :)

      Delete
  2. Kust seda Everyday Minerals'i osta saab?

    ReplyDelete
  3. Thanks for recommending this product, it looks like it works AMAZINGLY! You have a great blog, I just followed you :)

    If you're interested, follow me back!

    aclassystateofgrace.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Mulle endale Bellapierre ei sobinud, kuna sisaldab läikivaid osakesi. Everyday Mineralsi pole õnnestunud veel katsetada. Ontic Minerals oli ka väga meeldiv, aga sealne toonivalik kuidagi ei sobinud mulle. Millest on mul tegelikult väga kahju. Mulle oleks meeldinud idee sellest, et saan kõige vajalikumad tooted otse eestimaiselt kätte. Aga seni kõige lemmikumad on Jane Iredale presspuuder ja Glomineralsi presspuuder. Neid saan kohe soojalt kõikidele soovitada - lai värvivalik ja väga hea katvus. Ning jätkub ikka väga väga kauaks ajaks :)

    ReplyDelete