23 February 2015

PLACENT ACTIV 7th BIRTHDAY

Reedel(20.02) oli mul au külastada armastatud Placent Activi 7'dat sünnipäeva, mis toimus Butterfly Lounge's. Kuna see bränd iseenesest on juba väga luksuslik, pakendist kuni toimeaineni välja, siis ega ka pidu ja sellejuurde kuuluvad dekoratsioonid alla jäänud. 



Kõik kaunistused olid must-valge-kuldsed, mis on väga glamid värvid ja kindlasti ühed minu lemmikud. Ka maiustused olid samades toonides. Maiustused olid kõik tassikookidelt ja kes nende imelisi asju proovinud on teavad, et need on lihtsalt taevalikud ja viivad kõik keele alla. Valikusse kuulusid makroonid, mini-tassikoogid ja makroonid. 





Iga detail selles õhtus oli väga läbi mõeldud ja peen. Jagati palju kingitusi ja oli võimalik ennast Photobox'is pildistada, mis oli lihtsalt super fun  . Üritust juhtis Ženja Fokin ja esitleti ka Liina Steini uut kollektsiooni.




Olen väga õnnelik, et minu armas sõbranna Maarja-Liisa oli nõus minuga seda õhtut jagama ja liigutatud , et armas Aljona mind oma imelise Placent Activi sünnipäevale kutsus. Kuna pidin järgmisel hommikul tööle minema ja terve päev oli täis toimetusi jäi üritus minu jaoks lühikeseks, kuid siiski nautisin iga hetke sellest toredast üritusest. 

PILDID ANDRES RAUDJALG 
Rohkem pilte üritusest saate näha siit .
Placent Activi toodetega saate end kurssi viia siin ja minu arvamust/kogemust nende imeliste toodetega saate vaadata siit . 

1 comment:

  1. Jälle nii nome post. Seosetu jutt vahepeal, paheopitud valjendid, sonakordused ja siuke ligadi logadi lohakas vark.

    ReplyDelete