24 February 2015

The Oscars 2015

Sain Svealt hea idee ja otsustasin ka Teiega jagada oma selle aastase Oscarite gaala lemmikuid kleite ja meike. Ma ise vaatasin vaid kordust ja seda ka poole silmaga , seega pidin kleidid ja meigid hiljem internetist uuesti üle vaatama. Ja need, kes mulle kõige enam silma jäid on lihtsalt - wow - kui ilusad!!  


Olen klassikaliste meikide armastaja ja sellepärast jäid mulle just kõige enam silma kas ilusad punased huuled või neutraalsetes toonides jumestused. 


Need kleidid on kõik sellised, mida mina suurima heameelega just ise kannaksin. Muidugi oli nende naiste puhul kogu välimus fantastiline. Müts maha nende kaunitaride stilistide , disainerite ja jumestajate ees! 




Kas Teie vaatasite Oscarite gaalat? 
Millised kleidid/meigid Teile kõige enam meeldisid? 

No comments:

Post a Comment