10 February 2015

wishing wishing wishing : MYLOOK

Kuna ma olen hetkel kodus natukene haige, siis sattusin täna päris palju internetipoodides surfama. Üheks neist osutus ka meie oma Eesti http://www.mylook.ee/ lehekülg. Seal on valikut palju ja enamus asju on odavamad , kui poes. Samuti on seal ka neid tooteid, mida poodides üldse ei müüdagi. 


Kuna olen just uute nahahooldus tootete ja isepäevituva kosmeetika otsinguil, siis jäidki mulle just silma need neli suurepärast toodet. Väga ammu olen tahtnud juba proovida Clinique 3-astmelist näohooldus sarja , mis on mõeldud just rasusele ja kombineeritud nahale, nagu ta mul just ongi. Olen sellest palju head kuulnud ja enamus mu tuttavaid just seda triot kasutavadki. Järgmisena jäi mulle silma Clarinsi energiat andev päevageel . Tundub miski, mida mu nahk väga vajab.
Isepäevituvatest toodetest olen juba ammu tahtnud proovida ST. TROPEZ'i tooteid. Mylookist jäi mulle silma kaks asja- üks näole, teine kehale. St.Tropez näole mõeldud isepruunistuv kreem ja tume isepruunistav vaht teeksid koos kindlasti minujaoks ideaalseima tulemuse, kuna olen suur päevitunud jume armastaja.

Kas Teie olete mõnda nendest toodetest proovinud? Kuidas on meeldinud ? Kas tellite tihti asju Mylook.ee leheküljelt?


No comments:

Post a Comment