14 September 2013

H&M

Hei kullakesed,
Annan Teile väikse ülevaate mu eilsest imelisest õhtust H&M avapeol. Käisin seal ühe väga kalli sõbrannaga, mis tegi selle ürituse mu jaoks eriti meeldivaks. KÕIK OLI SUPERLUKS. Asjad olid ülimalt ilusad, söögid(snäkid) olid ülimalt maitsvad ja ka šampus maitses just sellel õhtul kuidagi eriti hästi . Suurepärane õhtu, mis kindlasti minu näole jätab veel mitmeks nädalaks naeratuse.
Kõige rohkem olin vaimustatud ehetest ja pidulikest kleitdest.


Kübaramoorid


Imelised detailid















Lasteriided olid ka kõik nii ilusad ja armsad!







kotid, kotid, kotid

Oma saagiga 

Väljudes saime Kerliga veel kinkekotid ja OMG...see oli nii raske. Kinkekotis oli selline karbike , selle karbi sisust juba järgmises postituses. 



Tahaksin veel südamest tänada Anna Elisabethi, tänu kellele mul üldse selline võimalus avanes! 

Kuidas meeldib Teile H&M uus kollektsioon? Olete täna kinkekaartide jahile ka minejad või lihtsalt lähete uudistama?

Päikest,
G

No comments:

Post a Comment