21 September 2013

My favourite accessory: LIPSTICK

Ma olen ja jään täiesti huulepulgausku tüdrukuks, seda just sellepärast, et minu arvates on huulepulk( ja kulmud) üks tähtsamaid osasid jumestuse juures ja isegi kui ma endale näkku väga palju meiki ei pane, siis huulepulka panen valimatult ALATI. Ma olen nüüdseks juba päris pikalt neid kogunud ja mul on neid ka päris palju  , kuid alati  mõnes ilupoes olles ei suuda ma vastu panna huulepulga( vähemalt ühe) ostmisele. 

I am totally a lipstick girl, meaning that in my opinion lipstick( and eyebrows) is one of the most importants thing in your make-up. Even when I don't put that much of a make-up on my face I literally ALWAYS use a lipstick . I have been collecting lipsticks for awhile now and even when I have alot of them I always want to buy( atleast one) new ones when I'm at a beautystore. 


kõik mu kallikesed / all of my darlings 
punased / reds

roosakad ja nahatooni/ pinks and nudes 

lillakad ja üks tumeroosa / lilacs and one darker pink 
korallitooni / corals

Varsti tuleb ka postitus minu hetke lemmikhuulepulkadest ja toonidest, mis on alati mu meigikotis olemas.
There will be a post about my favourite lipstcks soon aswell and also about those colours witch are a must have in my make-up bag 



Millised on Teie must have meigitooted ? Kui palju kasutate Teie huulepulkasid oma igapäeva -ja peomeikides? 
What kind of make-up producs are a must have in your make-up bad? How much do you use lipsticks in your everyday and party make-up's? 




xoxo
G







3 comments:

  1. Tahaks ise näppida-proovida neid kõiki. Lahe, kui on samas värvigammas mitmeid erinevaid huulepulki. Ma kipun ikka ära andma-viskama huulepulki, mis enam-vähem samas toonis, mõeldes, et mul ju juba on ja ei jõuaks niikuinii aastaga ära kasutada... Ja siis vaatan selliseid pilte, nagu sul ja kahetsen. :D

    Ainult ühe punase huulepulga omanik Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, Sul varsti kindlasti võimalus pooled siit ära proovida ma kahtlustan ;)

      Delete
  2. Mina olen ka täielik huulepulgafänn! Suvel või peole minnes eelistan tumedamaid korallitoone või fuksiaroosat ja igapäevaselt nahatooni või heleroosasid toone :)

    ReplyDelete