22 September 2013

What's in my make-up bag?

Ideaalis ja oma unistuste maailmas ei vajaks ma igapäevaselt üldse oma meigikoti sisu, sest mulle meeldiks väga ilma meigita ringi käia. Kuid kuna mind on Jumal "õnnistanud" põletikulise ja punnilise nahaga ja olematute kulmudega, siis kahjuks pean siiski endaga ka igapäevaselt veidikene vaeva nägema. Punetuste peitmine, kulmud ja huuled on kindlasti kolm tähtsaimat märksõna mu igapäeva meigis. 

In my dream world I would never use the stuff in my make-up bag and just look natural. But unfortunately God has "blessed" me with really bad skin and really thin and light eyebrows, that is why I need to put a lot of effort into hiding blemishes on my skin before I leave my home. Hiding redness, making perfect eyebrows and lips are definetly my top three things in my everyday rituals. 

Need tooted on kindlasti ALATI mu meigikotis, olenemata, kas kasutan neid igapäevaselt või mitte.

All these products are definetly ALWAYS in my make-up bag wether I use them every day or not. 

Kuna näonahk on minu jaoks mu suurim peavalu, siis kasutan selle jaoks ka kõige enam kosmeetikat. Eelistan mineraalset kosmeetikat,kuna ei soovi, et kosmeetika mu nahka veel hullemaks teeks. Pidudel ma siiski kasutan tugevamaid ja katvamaid tooteid kui mineraalkosmeetika, kuid juba need mõned korrad mõjuvad mu nahale nii laastavalt, et igapäevaselt üritan piirduda vähesega. Mu lemmiktooted on Loreal Nude Magique CC cream punetavale nahale, Everyday Minerals matistav meigikinnituspuuder, Arteco mineraalne peitepuuder nii silmaalustele kui ka punetusele ja kaks MUS põsepuna toonides SAND ja SUGARBUSH. Kiirematel hommikutel piirdun Arteco mineraalpuudriga punetuste peitmisega ja MUS põsepunaga toonis SAND,mis lisab mu näole kena jume. 

Because my skin is my biggest headache I have to use always use cosmetics on it . I prefer mineralcosmetics, because I don't want my skin to get worse because of cosmetics. When I go to a party I still use heavy make-up , but even those few times make my skin worse , so daily basis I try to use as few as I can. My favorite products are Loreal Nude Magique CC cream for redish skin, Everyday Minerals matifying finishing dust, Artdeco mineral concealer to dark eyes and also for hiding blemishes and 2 MUS blushes in SAND and SUGARBUSH. When I'm in a hurry I only use some Artdeco mineral concealer to hide my blemishes and MUS blush in SAND to add tanned look to my skin. 


Nagu varasemalt olen maininud, on huuled ja huulepulgad mu jaoks tähtsal kohal. Mu meigikotis on alati vähemalt kaks huulepulka. Igapäevaselt kasutan MUS Farytale Dream huulepliiatsit ja BellaOgg'i nahatoonis huulepulka. Igaks juhuks on mu meigikotis ka alati üks tumedam punakas huulepulk. Iial ju ei tea, millal seda vaja võib minna. 

As I have sayed earlier I always have time to put some lipstick on my lips . I always have atleast two lipsticks in my make-up bag. On Daily basis I use MUS Farytale Dream lip pencil and BellaOgg nude lipstick. I always have one red or darker tone lipstick in my bag, because you never know when you need to use it. 
Kulmudele kasutan Manhattani pruunikate toonide paletti kõige tumedamat tooni ja silmi värvin õrnalt Loreal Volume Million Lashes veekindla ripsmetušiga. Miks veekindel? Sest, mul on väga sirged ja pigem isegi allapoole hoidvad ripsmed ja tavalise ripsmetuššiga vajuvad nad sekundiga alla ja koolutamisest pole mingit kasu, veekindlaga seevastu püsivad nad õhtuni kenasti kaardus. 

To my brows I use the darkest brown colour from the Manhattan pallete and to my eyelashes I use Loreal Volume Million Lashes waterproof mascara..Why watrproof? Because I have really straight eyelashes and when I use a regular mascara they fall down immediately, even if I curled them earlier, but with waterproof mascara they stay curled until I take the mascara off in the evening .

Mul on kas siis kotis või meigikotis alati ka kaks toodet kätele, mis on asendamatud. The Body Shop kanepiga kätekreem ja Oriflame käte desinfitseerija mandariini ja teepuuga. 

I also have two products for my hands in my make-up bag or in handbag. The Body Shop hemp handcream and Oriflame handgel with mandarin and teatree.


Millised meigitooted on Teie meigikottides ? Millised on Teie igapäevased meigirituaalid?
What do you have in your make-up bag? What kind of make-up rituals do you have daily basis? 


xx






4 comments:

  1. "Sand" on lihtsalt imeline!
    Ma ei väsi imestamast, kas mineraalpuuder peidab tõesti punne? KUIDAS? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma varsti ühes postituses näitan kuidas:))

      Delete
  2. Everyday Minerals´i multi-tasking peitepuuder teeb tõesti imesid punnide/ punetusega. Paned seda alustuseks peitmiseks ja siis peale tavalist jumestuspuudrit ja voilaa, keegi ei saa arugi, et üldse midagi peitnud oled :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mhmhmhm, got to love mineralcosmetics:))

      Delete