09 September 2013

WISHLIST : H&M Estonia

Niisiis, nagu kõik juba teavad, tuleb meie kõigi poolt armastatud H&M lõpuks ka Eestisse. Mina olen seda juba väga kaua aega oodanud ja olen nüüd eriti excited , et see lõpuks teoks saab. Sellega seoses osalesin kunagi Anna Elisabethi blogis ( http://www.annaelisabeth.net/ ) toimuvas loosimises, et võita 12.09 toimuvale eriüritusele kaks piletit, et näha kõike seda,mis seal toimub juba enne suurt trügimist ja möllu , mis toimub kindlasti 14.09. Ühesõnaga, loosiõnn naeratas mulle ja võitsingi need kaks kutset. Olen ÜLIMALT ÕNNELIK , ei oska oma erutust kuidagi tagasi hoida ja ära oodata seda neljapäevast päeva. Kaasa võtan oma väga kalli sõbranna ja mehe vennanaise Kerli, kes on mulle kui isiklik stilist ja suurim moealane nõuandja.Mul on küll ka oma stiil, kuid kõik kõige hilisemad ja parimad stiilinipid ja kõik sellega seonduva saan just temalt. Ta on väga stiilne ja uskumatult ilus naine ja imetlen teda väga. Väga õnnelik, et just selline inimene mu ellu on sattunud.
Ühesõnaga, nüüd me siis oleme temaga mitu päeva mõelnud,mida selga panna ja kuidas minna edc. Kolmapäeval saamegi kokku, et kahepeale kokku mõlemale outfitid valida.
Anna Elisabeth ütles ka, et seal tohib pildistada, nii et loodan reedel teieni tuua parimad palad sellest imelisest üritusest.
Suure H&M fännina tahaksin endale sealt muidugi KÕIKE, kuid tegin endale väikese wishlisti toodetega,mis on minu jaoks suht must have!


Kui suured H&M toodete fännid olete Teie?Kas Teie ootate ka H&M Eesti poe avamist? Kui jah, mida te sealt endale kõige enam sooviksite? 


Päikest,
G

No comments:

Post a Comment