09 September 2013

New purchases


KCprofessional color mask toonis CACAO sattus mulle näppu, kuna värvisin hiljuti oma juuksed blodnist tumedaks ja kuna see kipub kiirelt oma sära kaotama , siis otsustasin seda natukene kergemini värskendamahakata, kui pidev värvimine.I love...rasberry & blackberry kehavõie oli mul juba ammu soovitud asjade seas, kuna armastan nende kahe marja lõhna üle kõige. Mõtlesin küll,et ootan kuni mõni mu kehakreemide potsikutest tühjaks saab enne uue soetamist kuid nüüd siis ükspäev avastasin, et see oli uskumatult hea hinnaga Selveris , seega soetasin endale selle ikkagi natukene varem. Sain sünnipäevaks endale sõbrannalt The Body Shop'i kinkekaardi. Läksin siis seda ükspäev realiseerima, teadmata, mis ma üldse tahan. Kätte juhtusAloe Vera nöopesuvaht Need imearmsad natukene cat eye lookiga prillid leidsin 2 euro eest  Second Hand poest. Olen pikalt endale matchivat kullavärvi natukene pikemat kaelakeed ja ilusti käeümber hoidvat käeketti tahtnud, kuid pole leidnud ,siis otsustasin need endale ise teha. Tulid päris head ja kuna need läksid mul kokku maksma vaid mõned eurod, siis pole mul ka kahju, kui need peaksid kiirelt kuluma. 

Mida toredat olete Teie endale viimasel ajal soetanud ja kuidas oma ostudega rahul olete?

Kaunist uue nädala algust!

No comments:

Post a Comment